Despre livrare

Livrarea produselor este o etapa esentiala in procesul de achizitie online. Alegerea serviciului de curierat in procesul de cumparare este o etapa importanta deoarece momentan in Romania nu este garantat termenul de livrare de catre nicio companie iar asumarea aceste responsabilitati intra in atributiile noastra prin o comunicare eficienta tripartita (client - magazin online - serviu de curierat). Depunem eforturi sustinute in colaborarea cu serviciul de curierat pentru eficientizarea acestui proces important. Nu de fiecare data reusim sa gasim o rezolvare eficienta dar in 95% din cazuri coletele ajung la client in timpul promis. Exista localitati in care din pacate nu putem garanta livrarea in termenul asumat dar in acele cazul solutia este alegerea unui alt furnizor de curierat pe aceea zona.

Putem garanta livrarea produselor aflate pe stoc in termenul asumat si afisat in pagina produsului. Din acest motiv o comunicare post vanzare este esentiala pentru noi astfel incat sa eliminam frustrarea ce poate sa apara din cauza lipsei de informatii pe care vi le putem oferi.

Site-ul nostru a incheiat contract de livrare a produselor cu :

fan-courier  urgent-cargus gls prioripost 

Costuri de livrare: 

Livrare inTermen mediu de livrareCost de livradeLivrare prin
National 24-48 ore

19 Lei pentru greutate <= 1Kg
cost per Kg suplimentar = 1 Leu
cost per Km suplimentar (Fan Courier
si Urgent Cargus) = 1 Leu

Fan Courier
GLS
Urgent Courier
Prioripost - Posta Romana
Ridicare din Magazin 24-48 ore (realimentare stoc) Gratuit -
Livrare pe baza de contract Se va adauga pe contractul
incheiat intre client - persoana
juridica si firma de curierat
- -


Ambalarea produselor

Acordam deosebita atentie modului prin care ambalam produsele. Fiecare produs care pleaca de la sediul central sau magazinele proprii sunt ambalate in folie cu bule de aer pentru a oferi o siguranta impotriva deteriorii produsului la transport. Etichetarea cu banda adeziva "FRAGIL" este un element important deoarece conform contractului incheiat intre compania noastra si firma de curierat toate produsele fragile trebuiesc semnalizate corespunzator. In cazul produselor extrem de fragile produsele vor fi ambalate in cutii de carton ondulat pentru o protectie sporita. 

Din pacate nu putem garanta 100% ca produsul va ajunge intact la dvs. iar in cazul in care vedeti cel mai mic semn care atata starea deteriorata a coletului va rugam sa refuzati coletul urmand ca sa trimitem un alt produs. Este important sa stiti ca asumarea acceptarii coletului in conditiile in care acesta a fost deteriorat intra in responsabilitatea dvs. 

Exista posibilitatea activarii serviciului verificare colet (doar la Fan Courier si Urgent-Cargus) dar in conditiile impuse de catre firma de curierat unde din pacate nu avem competente de a controla acest proces. Informatii suplimentare puteti gasi pe site-urile firmelor de curierat mentionate.

Livrarea produselor

Termenul asumat de catre noi pentru livrarea produselor este un termen mediu calculat de catre noi si care poate fi influentat de anumiti factori care nu tin de competenta noastra direct. Unele produse se afla in depozite diferite din tara sau depozite externe. Timpul mediu calculat include si factorii de risc care pot interveni in intarziere livrarii coletului (sezon, curier externi, disponibilitatea furnizorului, erori umane). Incercam pe toate caile ca aceste impedimente sa nu afecteze buna desfasurare a procesului de livrare. Alte cauze ce pot duce la intarzierea livrarilor sunt cele meteo, accidente, perioada aglomerata de livrari si altele.

Continutul coletelor

Coletul contine pe lange produsele solicitate factura, certificatul de garantie si dupa caz manualul de instructiuni. In anumite situatii ne rezervam dreptul de a va face cunoscut ofertele noastre si va vom trimite si alte materiale promotionale de interes pentru dvs.. In cazul in care nu doriti acest lucru va rugam sa ne mentionati in comentariu la plasarea comenzii ca nu doriti materiale promotionale si vom tine cont de acest lucru.  

Conditii de retur al produselor in termen legal si/sau in garantie

Exista situatii independente de vointa noastra ca sa ne solicitati returul produselor intermenul legal sau produse care sunt defecte si se afla in perioada de garantie. Dorim sa va rugam ca pentru produsele returnate in termen legal livrarea sa fie in aceleasi conditii pe care noi vi le-am trimis (ambalate corespunzator, continutul intact, neutilizate sau asamblate, ambalajul original si complet) iar pentru produsele in garantie (produsul defect cu sau fara ambalaj). Acordam o atentie sporita acestui aspect deoarece eforturile noastre de a va livra produsele in cele mai bune conditii trebuiesc respectate si de catre dvs. ca si client pentru a nu creea niciun prejudiciu ambelor parti. In conditiile in care produsele ajung in alte conditii decat cele solicitate de catre noi ne rezervam dreptul de a refuza coletul. Toate aceste conditii sunt conforme cu legislatia aflata in vigoare.

Pentru alte intrebari si/sau nelamuriri va rugam sa ne contactati aici

 

Produse vizualizate recent